-
-

Oprava laku - autolakovna x lakování

Rychlá poptávka

Auto Moto Logo
Jsme členem profesionální sítě autoservisů AUTO - AUTO.

OPRAVA KAROSERIE BRNO: VYSOKÉ CENY V AUTOLAKOVNÁCH? MÁME PRO VÁS ALTERNATIVU!

Náš Autoservis AZM Brno provádí i lakování opravených částí karoserie. Tuto činnost máme rozdělenou do dvou základních kategorií, které se liší především značně rozdílnou cenou a jen nepatrně kvalitou provedení.

Kategorie 1. LAKOVÁNÍ PŘÍMO V AUTOSERVISE AZM

Tuto novou službu v našem Autoservise AZM jsme zavedli pro velký zájem našich zákazníků. Využití nachází zejména u majitelů vlastnících starší vozy, dále u firem a zákazníků kterým nevyhovují příliš vysoké ceny v autolakovnách, ale přitom chtějí mít svůj vůz po opravě karoserie v pěkném stavu, téměř nerozeznatelném od původního laku karoserie.

Kategorie 2. ZPROSTŘEDKOVÁNÍ LAKU V AUTOLAKOVNĚ

V rámci této služby, zprostředkujeme lakování opravené karoserie v autolakovně, se kterou již  dlouhodobě spolupracujeme, a tato uvede lak Vašeho vozu do stavu v jakém vyjel z výroby.

 

Rozdíly mezi kategoriemi :

 

LAKOVÁNÍ U NÁS (GARÁŽOVÁ TECHNIKA) 

  LAKOVÁNÍ V AUTOLAKOVNĚ

použitý materiál   shodný   shodný
tmelení (srovnání povrchu)   shodný   shodný
odstín finálního laku může se nepatrně lišit stoprocentní
kvalita nástřiku nepatrně horší stoprocentní
celkový výsledek  bez optických vad stoprocentní
cena laku (viz ceník) podstatně nižší vysoká

 

Orientační ceník lakování (např. Škoda Octavia):

 

LAKOVÁNÍ U NÁS (GARÁŽOVÁ TECHNIKA)

LAKOVÁNÍ V AUTOLAKOVNĚ

Přední kapota  1 660Kč 2 975Kč
Dveře   1 ks  1 520Kč 2 640Kč
Práh   1 080Kč 1 860Kč
Přední blatník 1 240Kč 2 395Kč
Zadní nárazník 1 390Kč 2 560Kč
PZ dveře+PP dveře+PP blatník 4 280Kč 7 675Kč
Pnárazník+maska+LPblatník 3 230Kč 7 155Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH a liší se podle použité barvy (základní, metalíza, perleťová, atd.), cenu určíme vždy dopředu, individuálně a v průběhu opravy se již nemění.

 

POSTUP PŘI LAKOVÁNÍ U NÁS (kategorie 1)

  •  Po základním srovnání poškozených částí karoserie se na zbývající nerovnosti nanese srovnávací tmel, který se po vytvrzení zbrousí do správného tvaru
  • Následuje nános malé vrstvy finálního tmelu k vyrovnání i těch nejmenších nerovností
  •  Pak se poškozené díly nastříkají vrstvou základové barvy (plniče), která nám případně odhalí i místa, na nichž je ještě nějaký kaz, jenž odstraníme před finálním nástřikem
  •  Pak můžeme přistoupit k předposlední fázi, kterou je nástřik originálního odstínu na předchozí vrstvu plniče. Originální odstín si necháme namíchat podle Vašeho vozu v profesionální míchárně autolaků (odstín si necháme namísit přímo podle konkrétního vozu, nikoliv na základě čísla uvedeného výrobcem, jelikož každá barva vlivem povětrnostních podmínek stárne a mění svůj odstín, takže dle čísla barvy by byl odstín po nástřiku značně odlišný)
  •  Na závěr na již nastříkanou barvu naneseme finální vrstvu laku, který barvu zpevní a chrání ji před odíráním a povětrnostními vlivy. Tuto závěrečnou vrstvu laku po vytvrzení ještě přeleštíme.

Při dodržení tohoto postupu dosahujeme vysoké úspěšnosti při opravě laku Vašich automobilů téměř srovnatelnou s profesionálními autolakovnami, což nám potvrzuje mnoho našich spokojených zákazníků.