-
-

Renovace / regenerace filtrů pevných částic ( DPF/FAP)

Rychlá poptávka

Auto Moto Logo
Jsme členem profesionální sítě autoservisů AUTO - AUTO.

Zjistěte nezávazně cenu regenerace filtru pevných částic - KONTAKTUJTE NÁS ZDE.

PROČ regenerace filtru pevných části právě u nás?

  • čištění DPF/FAP bez použití chemických přípravků až na 100% původních hodnot

  • záruka 2roky nebo 80000 km a plnění emisních norem filtru na tuto dobu

  • garance funkčnosti a možnost opakovaného čištění

  • důkladné měření a testy doložené protokolem

  • přibližně čtvrtinové náklady regenerace filtru proti pořízení nového filtru

  • ekologický proces čištění šetrný k životnímu prostředí

Chytré řešení pro všechny typy DPF/FAP

Máme pro vás řešení, které dokáže z filtru pevných částic odstranit veškerý obsah popela, je garantované, funkční a maximálně ekologické. Revoluční technologie regenerace filtru pevných částic zaručuje spokojené zákazníky, spolehlivost jejich vozů, ochranu životního prostředí, a záruku správné funkce filtru pevných částic.

Motor při procesu spalování produkuje saze. Ty jsou zachyceny filtrem pevných částic a v pravidelných intervalech přeměňovány na popel, který se ve filtru usazuje a tím postupně dochází k jeho zanešení. Naše technologie renovace filtrů pevných částic je jedinečná v tom, že na rozdíl od jiných dokážeme z filtru odstranit nejen saze, ale i nahromaděný popel!

Průběh regenerace/čištění filtrů pevných částic

Renovované filtry pevných částic v autoservisu AZM Brno jsou po procesu čištění v podstatě jako nové, díky tomu garantujeme vysoký nájezd kilometrů, de facto stejný jako výrobce nových filtrů.

Postup regenerace filtru pevných částic DPF/FAP:

      1. Test mechanického poškození

        Je to první krok při regeneraci filtru pevných částic, při kterém proběhne kontrola vložky filtru pevných částic, zda není poškozena trhlinou či prasklinou, v případě poškození, filtr nelze dále čistit a musí se vyměnit za nový, v tom případě má zákazník tento test zdarma.

      2. Termální spalování

        Zahřátím filtru ve speciální peci na přesnou teplotu, se simuluje průběh regenerace a díky tomu se promění veškeré nahromaděné saze na popel.

      3. Tepelná tlaková tryska

        Použití tlakové trysky s přesně daným tlakem, se pomocí horkého vzduchu uvolní uložený popel, a tím se připraví k následné extrakci.

      4. Zpětný sukční systém

        Systémem tlakového a podtlakového vysávání - ve speciálním uzavřeném prostoru kvůli ochraně životního prostředí dochází k závěrečné extrakci popela z filtru pevných částic.

Mezi jednotlivými kroky, před i po samotné renovaci filtru pevných částic, je vždy prováděna diagnostika a důkladné testy stavu filtru pevných částic.

Doba potřebná k čištění DPF/FAP

Filtr pevných částic v autoservisu AZM Brno demontujeme z vozu, poté ho kurýrní službou odešleme na specializované pracoviště, kde ho zrenovujeme do stavu nového filtru, po dodání zpět provedeme zpětnou montáž. Celková doba potřebná k opravě vozu činí 5 - 7 pracovních dní.

Záruka na regeneraci filtru pevných částic

Jelikož máme ověřeno, že námi používané technologie fungují, poskytujeme záruku stejnou jako výrobci nových filtrů pevných částic, to je 80000 Km nebo dva roky, podle toho co nastane dříve.

Filtr pevných částic je na konci složitého spalovacího systému, proto je důležité pro správnou funkci DPF/FAP a uznání záruky, aby celý systém pracoval bezchybně, zejména:

        • systém vstřikování paliva

        • systém zpětného vedení výfukových plynů

        • systém funkce katalyzátoru

        • používání nekvalitních paliv a přísad

Ceník renovace filtru pevných částic DPF/FAP

  • regenerace filtru pevných částic (osobní vozy) 8000Kč vč. DPH
  • regenerace filtru pevných částic (osobní vozy – koncern PSA) 6200Kč vč. DPH
  • regenerace filtru pevných částic (SUV) 9300Kč vč. DPH

Modelový příklad čištění filtru pevných částic:

Škoda Octavia 2,0TDI 103kW

Oprava u nás Oprava v autorizovaném servisu
renovace filtru 8000Kč nový filtr 37000Kč
demontáž/montáž filtru 2200Kč demontáž/montáž filtru 4200Kč“
doporučená výměna oleje 1700Kč výměna oleje 2400Kč“
Celkem 11900Kč 43100Kč

“ – ceny obvyklé

Životnost filtru pevných částic DPF/FAP

        • Nový vůz má nájezd cca 400 Km. V novém filtru pevných částic není uložen žádný popel, pouze se začínají hromadit saze. První regenerace u vozu proběhne při cca 800 – 1000 Km a z uložených sazí vytvoří miniaturní množství popela, které se uloží na konci kanálků.
        • Nájezd cca 40000 Km. Ve filtru pevných částic je uloženo 10 – 20 gramů popela. Celkové množství popela je závislé na stylu jízdy, počtu regeneračních cyklů, a také kvalitě použitého paliva. Regenerace probíhají stále v rozmezí 500 – 1000 Km. Filtr pevných částic ve většině případů funguje správně a není třeba ho čistit.
        • Nájezd cca 60000 Km. Obsah sazí se zvýšil a zvyšuje se protitlak spalin. V tuto chvíli vozidlo spustí aktivní regeneraci filtru, aby spálilo saze na popel. Pokud by regenerace neproběhla korektně a vůz nahlásil chybu DPF, při nízkém obsahu popela může pomoci regenerace vyvolaná diagnostikou.
        • Nájezd cca 150000 Km. Filtr pevných částic je již z velké části zanesen popelem. Interval mezi regeneracemi se zkracuje na 100 – 300 Km, protože se zmenšil prostor pro uložení sazí. Násilná regenerace může propálit filtr pevných částic. V žádném případě se již NESMÍ použít chemického čištění, které filtr zcela zalepí a znemožní další renovace.
        • Nájezd cca 180000 Km. Množství popela ve filtru pevných částic překročilo maximální možnou míru, vozidlo omezí výkon a tím sníží kouřivost motoru, aby nedošlo k úplné neprůchodnosti výfuku.